23-06-2014r.
Zakończył się projekt EFS –Indywidualizacja nauczania „Chcę więcej, więcej potrafię” dla dzieci szczególnie uzdolnionych. W dniu 23 czerwca 2014r. p. dyrektor szkoły zaprosiła rodziców i dzieci uczestniczących w zajęciach rozwijających matematyczno- przyrodniczych. Na spotkaniu podsumowano pracę dzieci i poczynione zakupy do zajęć przyrodniczych i matematycznych. Rodzice i dzieci wypełnili ankiety ewaluacyjne z których jasno wynika ,że istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu zajęcia w szkole. Duże zadowolenie dzieci jak i rodziców może satysfakcjonować dyrekcję szkoły.
21-03-2014r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
W pierwszej dekadzie tego roku udało się sfinalizować zakupy z EFS na indywidualizację nauczania.
Są to duże podświetlane globusy, gry dydaktyczne ekologiczne i matematyczne, samochody i obejścia domowe wykorzystujące energie słoneczną, rzutnik View- działający jak kamera i inne wspaniałe rzeczy do nauki przyrody i matematyki. Zajęcia sprawiają nam obecnie wiele frajdy i zadowolenia.
Zajęcia EFS matematyczno-przyrodnicze
Zajęcia rozwijające matematyczno – przyrodnicze w ramach projektu „Chcę więcej, więcej potrafię” (EFS) ruszyły pełną parą. Zakwalifikowano 8 uczniów klas I-III. Na zajęciach dominują doświadczenia i eksperymenty oraz obserwacje spontaniczne i kierowane. Wśród form- prace zespołowe z naciskiem na możliwość sprawdzenia wszystkich pomysłów uczniów oraz prezentacji ich wyników. Bardzo duże zaciekawienie dzieci budziły zjawiska wybuchów wulkanów, powstawania chmur i wiatru. Uczestnicy zajęć samodzielnie wykonywali eksperymenty, by bliżej poznać te ciekawe zjawiska występujące w przyrodzie.